Transportskade BRING
Har du mottatt din bestilling fra oss og det er transportskade? Fortvil ikke, vi hjelper deg!
I noen tilfeller kan det oppstå uheldige hendelser utenfor vår kontroll. Vi forstår at dette er kjedelig.
Transportskader skal meldes innen 7 dager fra du mottok bestillingen av BRING.
- Ta kontakt med LEBA enten ved å svare på siste mottatt e-post med din salgskonsulent, eller send en e-post til support@leba.no. Husk å ta med bestillingsnummer, eller navnet på den som har gjort bestillingen.
- Vi i LEBA melder inn skaden til BRING.
- Ta tydelige bilder med og uten emballasjen. Vi må både ha bilder der vi ser hele produktet som er skadet, samt nærbilder av skaden. Skader skal fortrinnsvis registreres på fraktbrev eller lignende, og bekreftes av sjåfør.
- Ta tydelig bilde av sendingsetiketten på kolliet, eller kolliene som er skadet.
- Skadet produkt skal ikke monteres opp!
- Hvis du har bestilt flere garderobeløsninger må vi vite hvilken garderobe du har fått transportskade på.
- Husk å undersøk alle kolliene fra din bestilling nøye, i tilfelle det er flere skader.
- Det må ikke bestilles montør hvis det er skader på din sending.
Nå skal vi ha fått den informasjonen vi trenger for å behandle din skade og du hører fra oss.
Transportskader er prioritert i produksjon.
Retur av skadet vare.
Her er veiledning på sending av retur av skadede varer:
- Pakk inn det som skal i retur i samme emballasjen som den kom i hvis ikke annet er avtalt.
- Ta kontakt med oss når produktet/produktene er klar til henting.
- Vi sender deg fraktbrev og returetikett på e-post. Bring henter det enten samme dag, eller dagen etterpå.
- Husk å undersøk alle kolliene fra din bestilling nøye, i tilfelle det er flere skader.
- Det må ikke bestilles montør hvis det er skader på din sending.
- Print ut og fest over den gamle sendingsetiketten på det skadede produktet.
Hvis du ikke har tilgang til printer hjemme og det tar lenger enn 1 - 2 dager å ha det klart må vi ha beskjed.
Er du usikker? Ta alltid kontakt med oss!